Miguel |
21/01/2006 16:55
pol´tica
Xa sabedes isto de que a consellería prohibe unha das actividades da asociación de mozas e mozos de Beluso, en concreto o festival de música, polo tema, supoño, do estado no que quedou o espazo uns cantos días... pois gustaríame saber se a persoa , unha soa persoa creo eu, que prohibiu isto estivo algunha vez en Udra, eu creo ca non, porque se o fixera, e mirase ao seu arredor, tería traballo pa denunciar de aquí ao 2030 antes de empezar pola noite do trasno i que senon ide mirar como está a o lixo na plaia de Tuya, un exemplo, ou que ben pintada está o Picadero e ademais que ben cheira, ou que ben está planificada a rede de camiños feita pola MOPURAMÓN... o SEA!!!! marcha o PP do goberno en 16 anos e o novo goberno non é capaz de pactar de boa fé unha actividade que no seu 97% defende, valora e promove a utilización dos espacios naturais públicos coma unha alternativa o aumento da calidade de vida do Morrazo... indignante...teño que dicilo así.
De verdad..vos convido a que vaides a votarlle unha ollada os contenedores da playa de Tuya, i que de verdad, despois de que as autoridades permitisen acampada fora do espacio habilitado no festival, e ainda por riba dar conta do lixo deixado tanto na zona habilitada coma na zona non habilitada, preguntome porque carallo ese tipo de denuncia, ou servizo prestado por estes servizos da natureza non é notificado no caso da playa de Tuya en Inverno, pois sei de boa fé que ainda que os traballadores do lixo non pasen tan a miudo pola playa coma no verán si que o fan estas patruyas do servicio da natureza, dame igual que o sexa seprona, guarcia civil normal, policía municipal, axente forestal, vixilancia de costas ou a maria santísima!!!!!!e por qué non o notifican, ou se o fan, por qué non se sigue un procedemento de denuncia, etc... O de Tuya so é un exemplo, así con case todo, e neste pobo un non se pode poñer a denunciar porque pola noite ou pola espalda os interesados son capaces de escacharte a cabaza coma te metas en asuntos públicos, pero privados para algúns... deica e non sigo mais...