Adry |
12/12/2002 15:03
Re: Solidaridade sen facer negocio
"e que ademais son un dos beneficiados do que se recaudou no concerto. e logo dis que ti en canto estes de vacacións dos teus estudos vas ir colaborar de voluntario... segundo eu entendo ti vas pecar do mesmo do que me acusas a min"
Cando queiras podias decirme de donde sacas que eu dixen que ti eras un dos beneficiados do q se recaudou no concerto,aqui non hai beneficiado ningun,todos somos o q sufrimos a marea,nunca pusen a ninguen de beneficiado,pero q si ti o entendeches invitoche a q me poñas a frase ou frases que te levaron a entender iso e aclarocho.Pq o parecere resultouse dificultoso entender o q dixen,xa q dis q nin eu entendo o q digo sera pq tiveche q facer un esquema de ideas para entendelo vamos...
E tamen me vas a explicar pq crees que vou pecar do q a ti te acuso,eu puxente as razons q me levaron a pensar iso,pero sen embargo ti o soltas e listo,se facemos todos asi podemos acabar dicindo q un manifesto en contra do racismo esta a prol del...cada quen pode interpretar as ideas como quere,asi q si te apetece so ponme as frases e digoche que foi o q eu quisen dicir e o q ti malinterpretaches.
E cando falaba de q tes q informarte antes de criticar so era iso,q podes dar a tua opinion,pero opinar non e criticar,hai un pequeno matiz.Se opinas dis o q ti farias,se criticas falas do que os demais fixeron mal,e claro esta q nese caso os estas a acusar sen razon.
Deixote outro dito tamen bastante popular "rectificar e de sabios"
Un saudo