aturuxo bar|bueu

Hoxe: João Gentil e Luís Formiga

FOROS: MAREA NEGRA

Galo | 11/12/2002 19:13
Re: Solidaridade sen facer negocio
tamén a ti vouche dá-las gracias por contesta-la miña mensaxe.
pero tamén teño a obriga de deixarte uns cantos puntos claros.
ti dis unhas cousas que non creo que ti mesmo entendas: a ver, dis que eu son agarrado e que busco que me loen os meritos, e que ademais son un dos beneficiados do que se recaudou no concerto. e logo dis que ti en canto estes de vacacións dos teus estudos vas ir colaborar de voluntario... segundo eu entendo ti vas pecar do mesmo do que me acusas a min. sí señor, ti si que es un gran exemplo. xa o di un refrán "pensa o ladrón que todos son da súa condición".
mira, amigo, eu estou a limpar de voluntario. non busco agradecementos de ningún tipo. só o da miña conciencia, como galego e coma afectado nesta catástrofe.non son mariñeiro , nen mariscador...pero non sería capaz de estar mirando como outros limpan o que é de todos: o mar.
se ti ou outra xente pensades outra cousa, non hai problema. se actuades dacordo coas vosas conciencias, pois moi ben. pero dunha vez que se organiza algo cun motivo tan bonito como é as ganas de colaborar...pois por un día, UN DÍA, que os camareiros e o dono do local doen a metade da caixa...pois, creo eu que non morreran de fame...digo eu!!!! e mais ainda se coma ti dis, os sábados o local está ateigado de xente ata as 4 da mañá.
eu so digo iso. un saludo.