Adry |
11/12/2002 16:17
Re: Solidaridade sen facer negocio
O Galo se cree moi solidario,pero se analizamos o q di el e o mais tacaño de todos.Reivindica q o aturuxo deberia doar tamen o diñeiro q se fixo na barra(leiro e os camareiros nin comen nin beben,nin necesitan cartos para vivir)e que eses cartos deberian destinarse os voluntarios que estan traballando nas praias.
Na seguinte resoposta di q el esta traballando na praia e q non se lle recoñece os meritos...o final para quen ivan a ir os cartos da barra do aturuxo?? para o seu bolsillo claro esta...e falamos logo de facer caixa.
Por certo,eu non son de ningun grupo,so estiven ali vendo o concerto (un estilo de musica q non me atrae a verdade)e facer o q podo ata q non remate os exames e poida ir de voluntario,xa sexa a recoller aves ou a limpiar praias,onde mais rapido me den choio...
E galo,se estas habitualmente un sabado no aturuxo daraste conta de que por xente non sera,esta cheo ata as 4 da mañan q é a hora a que pecha,asi q non creo eu q gañasen moito mais ca un sabado normal,pois entre as ceas dos grupos e tecnicos,facer os carteis e as entradas (copimeu non e gratis)e o soldo dos camareiros...
O que esta claro e que cada un axuda como pode,e se eres voluntario eres voluntario porque queres,non por que ninguen che obrigue,polo tanto o que os demais valoren ou non o teu traballo deberia darche igual.
Tamen creo que o mais importante agora non e discutir,senon actuar (cada un dentro das suas posibilidades)e estar unidos para loitar contra todo o q se nos ven enriba,e sobre todo confiar na boa intencion dos demais...
O que di Kino,antes de acusar sen razons hai q informarse.
Un saudo