xuli (email) |
07/07/2005 17:17
¿liberales?
Estiven lendo un pouco as polémicas que hai neste foro con alguns grupos musicales que estan comesando a tocar.
Prefiro non desir nada porke ainda que me ferva a sangue con algun comentario paso de todo porke aqui todo dios sabe máis que ninguén. Ademais tampouco me puxen a ler todo desde atras porke xa me chejou co que lein.
O único que digo é que, neste foro, a maioria da xente que escribe é tan liberal, tan de izquierdas,.... e logo se dedica a censurar, a criticar e a decir o que ten que faser outra peña. ¿de que vades???? unha persoa, un grupo musical fai o que lle da a puta gana joder. Aqui que temos complejo de jefe ou de encargao ou que?
Porke teñen que estar mal determinadas cousas que fai un grupo??? Parece que para tocar hai que seguir as directrices que nos marcan desde as discograficas, tv, radio e demais mierda. Hai que tocar de puta madre, hai que tocar unha ou duas versions miticas, se eres un fenomeno hai que demostralo, se tocas mal ensaia antes de dar un concerto, se non tes moito nivel conformate con tocar no garito chungo de ahi abaixo....
Non lle estou prohibindo decir nada a nadie, solo que deixen a xente en paz que tanto criticamos a gran hermano y salsa rosa e toda esa mierda e lojo fasemos o mismo.
Non queria decir nada pero hai cousas que me tocan tanto os guebos.... A min que alguen se esté chuleando por ter un grupo dame bastante asko, iso si, non sei si se chulean ou non. O que non me parece normal é que, sobre todo cando empezas con un grupo, con ganas e ilusión e sendo moi xoven...que non che poida gustar ou non te poidas sentir orgulloso de que che fagan criticas boas. ¿non? non habría mais que ver á xente que critica isto se tivera un grupo e o felicitaran.
Podedesme criticar o que queirades xa que me podo equivocar en muitas e pódese debatir....tamén se pode insultar ou decir catro babosadas sin fundamento e fuera...
Un saúdo a tod*s.