aturuxo bar|bueu

Próxima actuación: Venres 5: Django Brothers

FOROS: ACTUACIóNS

xuli (email) | 13/07/2005 16:26
Re: Son do Sacho
vamos por partes. Eu non teño nin puta idea de por qué non tocaron os defecto optiko no son do sacho nin si fixeron ben nin si fixeron mal, nin os vou a defender ainda que o pareza.
Primeiro é que acaban de comensar a tocar e terán ilusion por faselo, asique non creo que xa se cansaran como lein por ahi. Asique supoño que as suas rasóns terian, a min dame ijual iso.
O que miro é que aki a peña por conoser ós kaos e miralos fai anos xa se ten que colgar medallas e pode falar con razón do que sea. Iso me parece un pouco chungo.
Un/a amig* anonim* di que non comparemos ós defekto optiko kos soak e logo ponse el/ela a comparar ¿¿¿???? Pois claro que non hai que comparar a nadie con nadie, cada grupo é un puto mundo pero joder!! se non hai que comparar non comparemos!
Outra cousa é que os soak tocarán onde lle dea a puta gana e como lle dea a puta gana, iso non o ten que desir nadie senon que o desiden eles...é que é asi de fásil. Iso si, para min os soak é un grupo exemplar e que se enrolla de puta madre... pero se non quixeran tocar en algunha circunstancia pois o decidirian eles joder! Falando tamen dos soak...que tocaron no beni con un ekipo de mierda? non fun a ese concerto porque tocaba ese dia pero non me creo nada de que tocaran con unha mierda de ekipo... se te refires a un equipo pouco potente pois si joder, opero é obvio!! non van a meter 200000 w nun garito pekeno.
Para acabar e xa me toca os guevos de todo, lein nonseike de que estes grupitos "van de un palo" que no tienen ni puta idea.... joder!!!! aki sabemolo todo mecaguendios! ¿pero que palo? explicademe iso. A peña ten unha puta mania de meter a todos no mesmo saco e pensar que o saben todo de todos... é que claro..os grupetes estes de ese palo non teñen puta idea. Se me podedes desir cales son eses grupitos seguramente che poida debatir un par de cousas.
Gustariame que me responderades porke non sei si me confundo ou penso mal ou é que é certo que o sabedes todo.