aturuxo bar|bueu

FOROS: ACTUACIóNS

ata os collóns de ta | 02/03/2008 14:41
Re: Comunicado Deskarga Furtiva
No se por que no me sorprende, eu marchei antes de todo iso, acabo de enterarme do follón ese, pero por que será que non me sorprende; digono polo dato seguinte: eu sonche unha persoa bastante tranquila e vou a un concerto a pasalo ben e a disfrutar do concerto claro, e resulta que estou o meu rollo dicindo gilipolleces das que adoito dicir cando un mono caido vai saber que arbore achegase a min e dime que que me cale que se non me gusta que non vaia.... eu fico mirando pa el... e claro o tio debeuse mosquear por que me saiu unha boa carcajada de dentro jajajajjajajaj e o tio comenzou a dicir que se iba de farlopa asta arriba ( dicir que onte non metin), e que me fora a bailar tecno por ahi.... jajajajaj increible, por iso non me extraña, a min esas cousas de paletos resbalanme bastante pero o que está claro e que cando atopas cun listo coma ti pois... xa está montada jajajajaj.
A conclusión a que persoalmente chego eu e que con grupos de tanto cartel ademais de boa xente sempre entra algún paleto que se pensa que o punk e andar montando follóns jaajajaja pobre imbécil