anónimo |
28/01/2005 20:42
Re: Domingo soak+defecto optico,moita risa,jajajajaajajaja
Haber panki de postal,jajajajaja,como estou nun foro totalmente libre,dijo o que me sale dos collons,e se nn che justa fodeste xa que x moito que baballes nn vou calar,vale?e asme de decir de q carallo teño envidia?xq nn o sei nin eu(como baballar e libre ti tes libertad na lengua de trapo)e deixa de decir mentiras xa que nn en todos os tmas de ac/dc usan pentatonicas,listillo de turno,deveroche jrabar nunha sinta a primeira maketa de soak,jajajajjaajaja,q papaostias que eres meu,mira que decir que os mellor guitarristas de blues usan pentatonicas,jajajajajaaja,per o ti mirache aljun dia a otis grand chaval,jajajajajaaja,sije decindo tonterias meu,menos mal que a xente xa nn che fai caso x q si nn,jajajajaja eu e q me troncho contijo,jajajajaajaja,e se eu nn son nada como dices ti,ti eres o mismo ou pensas que eres unha estrella do rock,jajajajjaajajaja,vaya fantasma estas feito tuuuuuuuuu!!!!!vai vaixando eses sumos xq sin nn vas x mal camiño,haber,xa miraches q nn solo me dades asko a min se nn a moitos mais,asi q mellora darlle caña e pasa de pentatonicasssssssssssssssssss sssssssssssssssss,jajajajaajaj ajaja,iso de"La ciencia d la musika esta en hacer cosas wenas sin necesidad d complikarse"nn o crees nin ti,se che gusta a musica e o instrumento que tocas intentas mellorar e complicarte cada vez mais,e facer os tmas con mais corpo e vida,e nn mola nada que che veña 1 tipo que da dous tokes na jitarra pa ir de campin e che toke os teus temas(eu falo x min)a superacion cada dia e o sacrificio e o mellor da musica,e se sigues neste mundo algun dia darasme a razon,ahora esta fijisimo que no(xq tes a cabesa maia cuadrada que un burro)pero co tempo acordaraste do q che falo,chao miniño,vai cresendo toma caldiño que fai moito frio e nn vas dar o estiron,jajajajaajajaja,ala contesta se keres aprender aljo mais,PENTATONICAS!!!!!!!!!!!!! !!!!!jajajajaajajajajajaajaja q colgao.............