aturuxo bar|bueu

Próxima actuación: Venres 5: Django Brothers

FOROS: XERAL

Hoffman | 07/12/2006 00:51
sensacionalismo
Alguén viu o "programa reportaxe" que botaron pola cuatro fará ¿duas semanas?.
Bueno, o rollo é que soltaban cada historia sobre as drogas que eu quedei impresionado coa pouca decencia dese tipo de xente que se adica a correr bulos asi para enganar e confundir a xente, para asi contribuir un pouco mais a instaurar o panico irracional na nosa sociedade. Sinceramente eu penso que esa reportaxe proporcionouna a DEA americana para estender a sua politica de ignorancia e satanización das drogas.

E outra cousa que me chama a atención, neses programas falan e falan da droga... pero solo fala xente que non ten nen puta idea, por ke lle falas de tomar LSD e morren de medo, e lojo non son capaces de durmir sen o trankimachin, isto e de coña tio, por que non levan polo menos a xente que sepa do ke fala, joder ai miles yonkis dispostos a falar das suas experiencias coa droga como consumidores, e tamén xente que traballa en laboratorios, pero non, escollen a catro listos ke se poñen a misturar verdad e ficción... e bueno supoño que sabedes de ke falo, e iso que queria decir que me fixo moita gracia ese programa
  • sensacionalismo (Hoffman)