aturuxo bar|bueu

FOROS: XERAL

xuli (email) | 22/07/2005 15:24
A MIÑA OPINION SOBRE ALGUNHAS MOVIDAS
Isto vai en xeral pero sobre todo polas mensaxes do post que ten por titulo "son do sacho".

Eu o que quero preguntar é porke cojones non lle hai que dar o mismo trato a un grupo que outro???¿?¿??¿??¿? que alguen mo explique. E logo a peña vai de anarquista ou alternativa ou toda a puta ostia.
Tamen quero saber porke ostias ten que ser un jrupo máis que outro por ter discos?¿?¿?¿?¿??? mecaguendios que idea mais equivocada tendes da musica. Non sei si a peña é demasiado materialista ou ten unha idea de 40 principales sobre a musica.

Unha cousa que non sei é a movida esa de porke non tocaron os defekto optico no son do sacho, non sei si teñen rasón ou non pero o que si é certo é que é moi dificil que metan a un grupete de por aqui nun festival, digovolo por propia experiencia.

Non sei si é cousa do morrazo porque no meu caso teño tocado en festivales por muitos sitios de galicia (espero que non me tomedes isto como chuleria ou aljo asi, si é asi que sepades que non me coñesedes enton) pero nos 4 anos que levo tocando solo toquei nun festival no morrazo, ou sea o sitio onde vivo, foi o Kaña Moaña 2002 e estaba organizado polo colectivo Máis Alá Do Sementerio, ó que pertenecemos os do grupo... e iso que mira que hai festivais por aqui.
Non lle boto a culpa a nadie, cada un ten os seus gustos, o que si me gustaria e que se lle dera un mínimo de oportunidades ós grupos da nosa zona porque si non te lo curras muito non tocas nunca e tocar o é todo para un grupo.
No caso dos nosos grupos tivemos a sorte de que caimos simpaticos ou algo asi por outros lugares e tocamos mogollon por ahi pero é un poco desilusionante que no sitio onde vives non conta casi nadie contigo.
Por ultimo decir que é moi fácil criticar desde aqui pero é máis constructivo falar á cara, sobre todo si o facemos asi, constructivamente, que hai xente neste foro que solo lle mola destruir. A min tamen hai grupos que me parecen unha mierda pero iso é cuestion de estilos, ademais que o grupo sea malo non quere decir que as persoas do grupo tamen o sean, nin tampouco o contrario...pero bueno a xente seguira publicando aqui que tal grupo son uns poperos ou cual grupo son malisimos....
A miña forma de ver a musica é alegria, diversion, sentimento, humildade e compañerismo que desgraciadamente se xunta coa rabia que nos fai sentir o mundo no que vivimos. O intentar triunfar, ser mais que os demais, ligar, presumir,...iso non é musica.
Un saudo e gracias por aguantarme ós 4 que non deron a volta ó ver tanto texto xunto.