aturuxo bar|bueu

FOROS: XERAL

Gaybueu | 10/05/2008 20:11
Re: Hay gays en Bueu?
Non e dificil de entender, vai por ti Carlos.
A homosexualidade non e unha opcion, un non elixe quen ou que lle debe gostar. O mesmo que a os animais" ( e informate, pois tamen hay animais homosexuais e incluso emafroditas, ajarrate e resa un padre nuestro.) é un instinto. Un instinto e parte nanural da persoalidade de cada un, e reprimir un instinto causa un trauma, a un zurdo podeslle obligar a escribir coa man dereita, pero sabes o trauma que lle ocasionas? mellor non o podo explicar..
Ignorantemente hai moitos coma ti que pensan que finximos unha femeninidade, que todos somos peluqueiros ou que somos antinaturais, e non nos dariades ningun dereito pois creedes que e coma o conto dopastor e a cabuxa. Eu nos son un animal, teño conciencia, sentimentos e sentido comun, non obrigo a nadie a facer algo que non quere e nunca o faria, o sentido comun e o que nos diferencia do pastor.
Outra ultima cousa.. a miña opinion e que cando opinamos algo en contra de algo que non nos afecta, e porque hay un sentimento, inda que sexa de rechazo, eu, sinceramente, respeto a todo mundo e toda-las relacions consentidas e con sentido comun, o igual que entre un home e unha muller. porque non me afecta. Por que che afecta a ti a homosexualidad Carlos???? que sintes??
deixoio ahi..

Gracias a todos os que opinades, de verdade que saco moitas cousas positivas disto.